5 wskazówek jak budować relacje
Budowanie relacji z okazji Dnia Budowlańca.
2019-09-25, 10:55

Dziś obchodzimy dzień Budowlańca. To idealna okazja do wskazania jak należy relacje budować. Mamy dla Was szybkie wskazówki jak się do tego najlepiej zabrać ?

 

  • Kontaktuj się bezpośrednio

Podobno czasy spotkań i telefonów mijają i są wypierane przez kontakt online. Jednak czy nie lepiej jest porozmawiać na żywo i poznać drugą osobę? Jeśli nie możesz to zadzwoń! Miły głos w słuchawce z pewnością doda wartości rozmowie i nie Twoja osoba nie będzie dla klienta tylko zdjęciem w stopce maila.

  • Bądź miły

Nikt nie lubi ludzi niemiłych, niegrzecznych czy zarozumiałych. Dlatego w kontakcie z klientem bądź uprzejmy i chętny do pomocy. To zawsze działa na plus, nawet jeśli osoba po drugiej stronie słuchawki ma zły dzień.

  • Utrzymuj relację

Udało się zakończyć projekt? To świetnie! Jednak nie zapominaj o kontrahencie tuż po udanej współpracy. Staraj się utrzymać relacje przez cały czas. Napisz od czasu do czasu “Co słychać”, Złóż życzenia lub po prostu zaproś na spotkanie jeśli będzie taka okazja. Nigdy nie wiesz, kiedy klient będzie Cię znów potrzebował. Nie daj mu o Tobie zapomnieć – ale nie bądź natarczywy ?

  • Bądź profesjonalistą

Obsługuj klienta tak jak sam chciałbyś być obsługiwany. Z grzecznością i profesjonalnym podejściem będziesz mile wspominany, a jeśli coś się nie uda przyznaj się do błędu. Nie ma nic gorszego niż kombinowanie lub brak szczerości. Jesteśmy tylko ludźmi, każdy ma prawo do błędu – wszystko zależy czy potrafisz się przyznać ?

  • Bądź szybki

Działaj szybko. To wyznacznik dzisiejszych czasów. Zbyt długi czas odpowiedzi źle działa na Twój wizerunek, tak samo jak nie dokończenie sprawy w terminie. Jeśli jednak wiesz, dlaczego coś się przedłuża koniecznie o tym poinformuj.



KONTAKT / AUTOR
Barbara Trepka
Pr Manager
Projekt Zero2
503 119 029
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.