Koronawirus vs. informacje - chroń się także przed fake newsami!
Temat wirusa, który rozprzestrzenia się na skalę globalną wciąż nas nie opuszcza. COVID-19, który wywodzi się z Wuhan (miasto w środkowych Chinach) sparaliżował życie wielu narodów, a media nie bagatelizują problemu. Codziennie dostarczają nam świeże informacje na temat rosnącej liczby zakażonych, ofiar oraz zaleceń lekarzy. Czy warto wierzyć każdej informacji?
Blog
2020-04-02, 11:40
Najwyższy czas pokazać się online.
Nie musimy nikomu przedstawiać co się wydarzyło w ostatnich tygodniach. Diametralnie zmieniło życie na całym świecie a atak epidemii wirusa COVID-19 dotarł także do Polski. Bardzo wiele branż oraz firm jest zagrożonych. Czy w takim momencie ktoś myśli o marketingu i reklamie?
Blog
2020-03-26, 16:46
Jak konsumenci kupują elektronikę? - Weź udział w badaniu.
Czym się kierujesz przy wyborze urządzeń domowych i elektroniki?
Blog
2020-01-23, 08:13
5 wskazówek jak budować relacje
Budowanie relacji z okazji Dnia Budowlańca.
Blog
2019-09-25, 10:55
Wizerunek marki B2B w sieci - case study
Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych.
Blog
2019-06-18, 08:00
5 błędów w komunikacji marek B2B
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
Blog
2019-06-12, 10:11
9 istotnych faktów PR z Konferencji PRON
10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PRON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Plan konferencji zapowiadał się konkretnie. Udało nam się wysłuchać 6 prelekcji, z których chcielibyśmy Wam przybliżyć najważniejsze wnioski.
Blog
2019-05-23, 13:55
Public Relations w małej i średniej firmie
Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planów powodują, że jak każdy temat, ten również szybko może się zniekształcić i nie wiemy jaką ma wartość.
Blog
2019-05-16, 13:26